Do stavby tohoto modelu jsem se pustil hned po dokončení Tatra Jamal Evo II (taktéž Vimos) a opět jsem ke stavbě přistupoval se snahou maxima možných úprav.
Nepapírové díly jsem použil například u potrubí motoru, které je z alu-drátu a je lepeno vteřinovým lepidlem v několika vrstvách pro docílení efektu svárů a natřeno stříbrnou barvou.
Stabilizátory přední i zadní nápravy byly rovněž z alu-drátu a při instalaci byly rozděleny na 3díly, aby byla zachována kyvnost náprav (rovněž úprava, která však při posuzování dle pravidel CPM je nebo může být chápána jako nedostatek geometrie modelu). Další díly z drátů jsou na kabině vně i uvnitř v podobě ochranných rámů (vše lepeno vteřinovým lepidlem).
Tolik k použití drátů, dalším vděčným materiálem je síťka proti hmyzu, která je použitelná například jako ochranná mřížka masky, nárazníku a světlometů (je však nutné naředit rastr vyřezáním některých oček) nebo ukazatelů změny směru jízdy. A když už padla zmínka o světlometech, tak jejich vzhled je upraven alu-folií a transparentní lepící páskou.
Za zmínku snad stojí i úprava za použití papíru v podobě cca 700ks kostiček pro 6 kol. Jedná se o starou dobrou ruční práci, ale v budoucnu by všem zájemcům o něco takového mohl snad pomoct pan Gabriel s technikou vyřezávání laserem.